Jogurt z orzechami / Yogurt with nuts


Przeglądając pewnego razu JOY’a, zajrzałam na ostatnie strony (co robię dość często : ), na których można spotkać czasem ciekawe przepisy. Zobaczyłam tam jogurt z miodem i orzechami i pomyślałam, że może to być świetny pomysł na śniadanko. Jako że jednak ja nie przepadam za miodem (jestem dość wybredna jeśli chodzi o jedzenie), postanowiłam zamienić go na syrop klonowy. Jadłam z taką przyjemnością… A po pysznym śniadanku zawsze humor jest jakiś taki lepszy ; ) Polecam

Składniki:

jeden kubek jogurtu typu greckiego (a w zasadzie ile kto chce)
kilka  łyżek syropu klonowego lub płynnego miodu
kilka orzechów włoskich

 

Jak zrobić?

 

Wystarczy tylko jogurt posypać orzechami i polać syropem i można jeść.
Smacznego : )
Skomentuj

